ANTIDEPRESINIO GYVENIMO BŪDO PROGRAMA
„ĮVEIK DEPRESIJĄ KITAIP“

IŠSAMUS PROGRAMOS TURINYS

“Įveik depresiją kitaip” – tai šešių žingsnių depresijos įveikimo programa palaikančioje grupėje tiems, kurie yra pasiruošę pasirūpinti savo kasdieniais įpročiais, kad pasirūpintų savo savijauta.

Mityba
Naujausios depresijos kilmės teorijos kalba apie ilgalaikį uždegimą kūne. Kuo mums svarbi omega-3 ir omega-6 pusiausvyra? Kodėl ją praradome ir kaip galime susigrąžinti? Kaip ji susijusi su depresija, gera nuotaika ir padidintu energijos kiekiu?

Aktyvus judėjimas
Reguliarus aktyvus judėjimas keičia smegenis: jis padidina serotonino ir dopamino aktyvumo lygį. Tai ypatingai svarbu įveikiant depresiją. Tyrimai rodo, kad aktyvaus judėjimo efektyvumas prilygsta antidepresantų poveikiui, tačiau išlieka ilgiau. Grupėje sužinosite kiek dažnai, kiek ilgai ir kokiu būdu Jums geriausia judėti, jei norite tapti energingesni, geresnės nuotaikos ir lengviau užmigti vakare.

Šviesa
Paprastai grupės dalyviai pirmą kartą išgirsta, kad šviesa yra kažkas į ką verta kreipti dėmesį savo kasdienybėje. Pasibaigus grupei žinosite, kokį poveikį mums daro ryški šviesa ir kaip su liūdesiu, nuovargiu ir nuolatiniu noru ko nors saldaus yra susijęs jos trūkumas. Ką daryti Lietuvoje žiemą, kai saulės danguje pusmetį visai nesimato? Kodėl šviesos terapija vadinama vienu greičiausių ir lengviausiai įgyvendinamų depresijos gydymo būdų?

Miegas
Apie 80% sergančiųjų depresija patiria įvairių miego sutrikimų. Tai dar labiau apsunkina žmogaus būseną. Laimei yra ne vienas būdas pagerinti miego trukmę ir kokybę. Sužinosite, kokie žingsniai svarbiausi rūpinantis ramiu savo miegu ir išbandysite juos praktiškai.

Įtraukianti veikla
Jums įdomi ir įtraukianti veikla – ne tik efektyvus priešnuodis prieš įkyriai atsikartojančias mintis apie kaltę ir bevertiškumą, bet ir puiki priemonė padėti sau pakelti nuotaiką užsiimant tuo, kas Jums prasminga ir įdomu. Grupėje kalbėsime apie tai, kokias veiklas, kada ir kodėl verta rinktis. Ir tikrai siūlysime Jums jas išbandyti ir stebėti, kaip keičiasi Jūsų nuotaika, kai, užuot atsidavę plūstančioms įkyrioms ir kankinančioms mintims, randate užsiėmimą, kuris Jus domina.

Bendravimas
Vienas iš sunkių patyrimų, kuriuos tenka išgyventi depresija sergančiam žmogui – nebegalėjimas patirti malonumo santykiuose su kitais. Kaip bendravimas su kitais susijęs su kasdiene nuotaika? Kaip neįsprausti savęs į spąstus visiškai atsiribojant nuo žmonių, arba nuolat save prievartaujant bendrauti su visais to pageidaujančiais? Koks bendravimas su kitais vertingas ir prasmingas, o kokio geriau sumažinti arba atsisakyti savo gyvenime?

Grįžti į programos pristatymą