depresijos gydymas be vaistu
depresijos gydymas be vaistu

DEPRESIJOS GYDYMO BE VAISTŲ PROGRAMA
„ĮVEIK DEPRESIJĄ KITAIP“

Moksliškai patvirtinta efektyvi alternatyva įprastam depresijos gydymui vaistais arba puikus šio gydymo papildymas

KAS TAI?

“Įveik depresiją kitaip” – tai 13 susitikimų depresijos įveikimo programa grupėje. Joje  susipažinsite su šešiais gyvenimo būdo elementais. Visi šeši komponentai – Omega-3 riebiosios rūgštys, įtraukianti veikla, fizinis aktyvumas, ryški šviesa, bendravimas ir kokybiškas miegas – turi antidepresinį poveikį. Mes tai žinome ir mokslinių tyrimų. O šioje programoje visi komponentai apjungti į vieną sistemą, kuri Jus veda žingsnis po žingsnio ir yra efektyvesnė nei kiekvienas iš komponentų įgyvendinamas atskirai.

>>Noriu daugiau sužinoti apie depresijos simptomus

KAIP ŠI PROGRAMA VEIKIA?

Žingsnis po žingsnio

Visi programos žingsniai išdėlioti nuosekliai, apmąstytas jų eiliškumas. Keliaujame mažais žingsneliais: pradedame nuo lengviau įgyvendinamų žingsnių, vėliau prijungiame žingsnius, kuriems įgyvendinti prireikia daugiau laiko ir pastangų, kalbame ir apie ilgalaikius tikslus, kuriems ruošiamės grupėje, tačiau jų pilnam įgyvendinimui tikrai prireiks daugiau laiko. Juo labiau grupėje mokomės kasdienio gyvenimo pokyčių, kurie Jums pravers ne tik tris grupės lankymo mėnesius, bet ir visą gyvenimą.

Kaip atrodo susitikimas?

Trylika kartų ketvirtadienio vakarais susitinkame dviems valandoms toje pačioje grupėje. Paprastai grupės susitikimai susideda iš kelių dalių:

  • praėjusios savaitės temos namų darbų ir iškilusių klausimų aptarimas;
  • informacija nauja tema ir namų darbų rekomendacijos ateinančiai savaitei.

Po kiekvieno grupės susitikimo žinote, ką daryti, kodėl tai verta daryti ir kokių rezultatų galite tikėtis. O kito susitikimo metu galite užduoti visus iškilusius klausimus, pasidalinti savo ir išgirsti kitų patirtis ir vėl sužinoti, ką ir kodėl verta daryti toliau.

Siekiame ilgalaikių pokyčių

Susitiksime 13 kartų toje pačioje grupėje. Tris mėnesius su grupe dirbsime kartu kiekvieną savaitę. Turėsite galimybę palaipsniui išmokti svarbiausios informacijos, ją išbandyti savo gyvenime praktiškai su grupės ir vedančiųjų palyda. Tuomet turėsime kelių mėnesių pertrauką savarankiškam darbui. Ir susitiksime dar kartą – jau paskutinį. Pasitikrinsime, kaip Jums sekasi vieniems, be grupės pagalbos išlaikyti antidepresinį gyvenimo būdą. Nes mums rūpi ne tik Jūsų savijauta grupės metu, bet ir tai, kad pokyčiai būtų ilgalaikiai.

Pokyčio stebėjimas

Kiekvieno susitikimo metu pildysime depresijos skalę, tad turėsime galimybę matyti, kaip keičiasi Jūsų būsena ne tik matydami Jūsų veidą ir girdėdami Jūsų žodžius bet ir stebėdami ligos simptomų pokyčius depresijos skalėje kiekvieną savaitę. Tai reiškia ir tai, kad ir Jūs patys pasibaigus grupei galėsite įvertinti savo pokyčius ir suprasti, kurie  gyvenimo būdo elementai Jums buvo svarbiausi.

Informacija visam gyvenimui

Informacija, kurią gaunate, lieka su Jumis visam gyvenimui, taigi galėsite dirbti savo tempu ir naudotis įgytomis žiniomis bei Jums paruoštomis užduotimis net ir grupei pasibaigus.

Asmeninės konsultacijos

Labai svarbi dalis – asmeniniai susitikimai prieš grupę ir po jos. Tai galimybė mums geriau susipažinti su Jumis, rekomenduoti dalyvauti šioje grupėje arba pasiūlyti kitas pagalbos formas. Kai grupės metu suprantame Jūsų asmeninę situaciją, galime geriau padėti orientuotis, kurie žingsniai Jums asmeniškai gali būti svarbiausi, į ką būtent Jums verta atkreipti daugiau dėmesio. Po grupės aptariame kas ir kodėl padėjo Jūsų ir mūsų akimis ir ką verta su visu tuo veikti toliau.

Išsamus programos turinys

KAM TINKAMA?

Matome tris pagrindines grupes žmonių, kuriems ši grupė gali praversti:

Seni pažįstami. Gali būti, kad su depresija esate seni pažįstami. Jau spėjote susivokti, apsiprasti, kažką sužinoti ir šį bei tą išbandyti. Visgi norite geriau suprasti savo ligą ir kuo rečiau su ja susitikti. Taip pat jau pradedate suprasti, kad verta sustyguoti ir savo gyvenimo būdą. Esate pasiruošę padaryti viską, ką galite, kad sumažintumėte depresijos pasikartojimo tikimybę. Gali būti, kad pastebėjote, kad jau ne pirmus metus būtent rudenį ar žiemą Jums tampa daug sunkiau. Tačiau šiais metais žiemą norite jaustis sveiki, darbingi ir energingi.

Nauja patirtis. Gali būti, kad pirmą kartą jaučiatės toks išmuštas iš vėžių. Gal Jums neseniai diagnozavo depresiją, o gal perskaitęs depresijos simptomų sąrašą atpažįstate tik kai kuriuos simptomus. Nerimaujate, nesuprantate, kas ir kodėl su Jumis vyksta, nežinote, ką daryti, esate pasimetęs ir ieškote pagalbos. Nenorite pradėti gydymo nuo vaistų, tačiau norite atrasti veiksmingus būdus jaustis geriau.

Gyvenimas be skonio. Greičiausiai jau kurį laiką jaučiatės gal ir ne tragiškai, tačiau pakankamai niūriai ir pilkai, nejaučiate gyvenimo skonio ir ieškote būdų išjudėti iš savo tarsi sustingusios būsenos. Gal net jaučiate, kad Jūsų būsena palaipsniui blogėja ir nenorite laukti kol taps dar sunkiau. Gali būti, kad vaikystėje matėte sergančius depresija savo artimuosius ir norite žinoti, kaip organizuoti savo gyvenimo būdą, kad galėtumėte save apsaugoti.

Grupėje pravers kiekvienam:

  • užsispyrusiai norite sau padėti ir esate pasiruošę skirti tam laiko ir jėgų,
  • esate atviri naujam patyrimui ir esate pasiruošę surizikuoti palikti išankstinį skepsį už durų,
  • jau pradedate suprasti arba seniai supratote, kad už Jus niekas nepasveiks,
  • esate pasiruošę duoti sau laiko, stengtis, bet neskubinti įvykių ir švelniai savimi rūpintis.

EFEKTYVUMAS

Mūsų kelių grupių apibendrinta patirtis sako, kad 37% jau įvykusių grupių dalyvių patyrė reikšmingą pagerėjimą (tai reiškia, kad jų simptomai depresijos vertinimo skalėje per tris mėnesius sumažėjo 50% arba daugiau); dar 29% dalyvių simptomai sumažėjo vidutiniškai (t.y. nuo 30 iki 50%).

Tad nėra jokių pasveikimo garantijų ar stebuklingų piliulių. Pagalba sau (net ir grupėje) yra ilgalaikis procesas, kuriame prireiks Jūsų laiko, energijos ir atkaklumo.

ATSILIEPIMAI

Paprastai po grupių žmonės dalinasi tuo, kuriais gyvenimo būdo elementais jiems asmeniškai buvo svarbiausia pasirūpinti, kurie turėjo didžiausią poveikį savijautai. Taip pat po grupės galima išgirsti ir apie kitus dalyviams svarbius dalykus, kurių iš anksto gal ir nesitikėjo:

  • Nors maniau, kad ir taip daug žinau ir abejojau, ar verta dalyvauti grupėje, ar ką nors naujo ten išgirsiu, tačiau sužinojau naujų dalykų. Nors domiuosi mityba, bet nebuvau girdėjęs, kad yra svarbus omega-3 ir omega-6 santykis organizme, tyrimų duomenys sumotyvavo sportuoti, informacija apie šviesą man buvo labai svarbi ir nauja. Man taip pat labai svarbu, kad visa programa paremta moksliniais tyrimais.
  • Labai svarbus jausmas, kad nesi vienas, kuris kenčia. Mano aplinkoje visi sveiki, tad jaučiausi kitokia. Pabuvus grupėje drąsiau kalbėtis apie savo patyrimus ir su šeima arba draugais.
  • Atsirado daugiau sąmoningumo ir aiškaus supratimo, kuo būtent savo dienotvarkėje svarbu pasirūpinti. Dabar skiriu daugiau dėmesio sau. Anksčiau buvo daugiau autopiloto, o dabar aiškiai skiriu svarbias gyvenimo sritis. Gavau didesnį kontrolės jausmą, o anksčiau kontrolę buvau atidavus vaistams.
  • Atsirado daugiau susitaikymo ir priėmimo, daugiau atlaidumo sau.
  • Svarbus reguliarumas, nauja informacija, padėjo lentelės ir svarbu buvo pabaigoje pamatyti savo simptomų pokyčio grafiką. Šalutinis efektas – kad sustiprėjo mano imunitetas. Tikrai sumotyvavo sportuoti ir prisiimti atsakomybę už savo savijautą.

KAS VEDA?

Depresijos gydymo centro vadovė ir psichologė Aušra Mockuvienė

Depresijos gydymo centro psichologė Marija Bagdonienė

KAINA: 

310 €

KAINA Į KAINĄ ĮEINA:

  • 13 susitikimų grupėje,
  • asmeninė konsultacija pasibaigus grupei,
  • galimybė nemokamai lankyti Mindfulness meditacijas,
  • nuolaida dalyvavimui centro paskaitose ir kituose renginiuose.

LAIKAS:  

13 susitikimų grupėje ketvirtadienio vakarais 18:30-20:30 (nuo 2018 m. rugsėjo 27 d. iki sausio 3 d. + kovo 22 d. baigiamasis grupės susitikimas),

VIETA: Raugyklos g. 11-1, Vilnius

VIETŲ SKAIČIUS RIBOTAS. Būtina išankstinė registracija ir įvadinis pokalbis iki grupės.

REGISTRUOTIS PIRMAJAM SUSITIKIMUI:

el.p. ausra@depresijosgydymas.lt,  tel. (8 614) 71103  – Aušra Mockuvienė

arba per Paysera – kai apmokėsite, su Jumis susisieksime ir sutarsime susitikimo laiką

Pirmo susitikimo kaina – 40 Eur (į programos kainą neįeina). Susitikimo metu galėsite galutinai apsispręsti, ar norite dalyvauti programoje, užduoti rūpimus klausimus bei išgirsti asmenines rekomendacijas apie gydymosi galimybes Jūsų situacijoje.