MINDFULNESS PRAKTIKA

Kassavaitinės Mindfulness praktikos: “Sąmoningumo pauzė“


Trečiadieniais nuo 18.00 val. ir penktadieniais nuo 14:00 val. praktika grupėje (3-10 dalyvių).
Penktadieniais nuo 12:00 val. ir 13:00 val. laikas skirtas asmeninėms praktikoms / konsultacijoms.
Registuokitės čia: https://goo.gl/5HXiDj
Ką veiksime?

Šis laikas skirtas meditacijai. Mindfulness kontekste tai — formalūs pratimai skirti dėmesiui lavinti ir sąmoningumui ugdyti. 45-60 min trukmės užsiėmime medituosime, išgirsime svarbių tekstų bei dalinsimės „čia ir dabar“ patyrimu bei įžvalgomis, kas ir bus mūsų vidinio augimo šaltinis.

Kaip pasiruošti?

Nereikia jokio išankstinio pasiruošimo. Tiesiog užsiregistruokite likus ne mažiau 3 val. iki užsiėmimo, o gavę patvirtinimą būsite ramūs, jog rasite sau vietą. Galite rinktis grupinius arba asmeninius susitikimus.

Kam tai skirta?

Pirmiausia tiems, kuriems tai kažkas nauja. Tiesiog užsukite išbandyti! Atsiveskite ir draugą, jei nedrąsu 🙂 O jei jūs jau medituojate savarankiškai ar esate baigę Mindfulness 8 savaičių streso valdymo programą – irgi puiku! Dažnai net ir patyrus šių praktikų naudą tampa sunku rasti laiko savarankiškoms meditacijoms. Šie reguliarūs užsiėmimai skirti palaikyti šį vertingą įgūdį. Kaip sporto klube palaikome sportinę formą, taip nuo šiol galime skirti laiko ir savo minčių ir jausmų harmonijai palaikyti.

Kokia nauda?

Mūsų dėmesys yra vienas labiausiai “apkrautų” psichinės veiklos procesų. Kasdien visi blaškomės tarp gausybės darbų, pareigų ir norų. Nors persiplėšk! Laiko nurimti, stabtelti, skirti laiko sau – visai nelieka. Šis laikas skirtas tam. Ir ne tik tam! Šios praktikos padeda lavinti dėmesį, ugdyti sąmoningumą, smalsumą, kantrybę bei pasitikėjimą savimi.

Kas veda užsiėmimus?

Paulius Rakštikas – psichologas, lektorius, dėmesingo įsisąmoninimo (angl. Mindfulness) instruktorius. Paulius jau daugiau nei 10 metų gilinasi į patyrimu grįstus metodus, skaito psichologijos paskaitas Lietuvos aukštosiose mokyklose, veda mokymus organizacijose bei pats mokosi to, ko dar nespėjo išmokti. Vienas didžiausių iššūkių Pauliui – suderinti daugybę skirtingų veiklų, kurios jam patinka; taip pat nepamiršti kasdien pažaisti su trimis vaikais, kurie kovoja dėl dėmesio labiau, nei kitos gyvenimo sritys. Paulius sako, kad Mindfulness tema ir atsirado jo gyvenime, kaip būdas vis labiau suderinti atskiras gyvenimo sritis į vieną harmoningą visumą. Ar ne per didelis noras?

Kur?

Depresijos gydymo centre, Raugyklos g. 11-1, Vilnius

Norite Mindfulness užsiėmimų jūsų organizacijoje? Susisiekime: paulius@laikaspauzei.lt

Kaina ir registracija

Vieta grupinio susitikimo metu – 10 EUR. Perkant 4 kartų rezervaciją – 35 EUR, ją galėsite išnaudoti per 2 mėnesius.

Asmeninės sesijos / konsultacijos kaina – 30 EUR.

 

Registracija čia: https://goo.gl/5HXiDj

Plačiau apie Mindfulness


Sąmoningumo ugdymas, lavinant dėmesį, žmonijos istorijoje naudojamas įvairiose kultūrose tūkstančius metų. Tačiau tik ne taip seniai (maždaug prieš 50 metų) ši praktika sulaukė mokslo susidomėjimo. Prie to svariai prisidėjo medicinos profesorius Jon Kabat-Zinn iš Jungtinių Amerikos Valstijų, sukūręs Dėmesingu įsisąmoninimu grįstą streso valdymo programą (angl. Mindfulness-based stress reduction, MBSR). Šios ir panašių programų pagrindu yra įvairios rytietiškos praktikos, skirtos dėmesingumui ir sąmoningumui lavinti, jos adaptuotos “vakarietiškam” šių laikų žmogui ir jų efektyvumas pagrįstas daugybe mokslinių tyrimų. Galbūt todėl dėmesingas įsisąmoninimas jau keletą dešimtmečių taip sparčiai populiarėja ne tik medicinoje (kenčiantiems fizinius ir emocinius skausmus bei pasikartojančios depresijos prevencijai), bet ir švietimo, sporto, darbo aplinkoje, netgi politikoje.

Mokymų metu išmokti principai gali būti pritaikyti įvairiose gyvenimo srityse, siekiant gyventi sąmoningesnį, harmoningesnį ir pozityvesnį gyvenimą.

 

Nuotraukoje Paulius su Jon Kabat-Zinn džiaugiasi akimirka 🙂